در حال بارگیری...
پوشش سقف سوله
28 نوامبر

پوشش سقف سوله

در پوشش سقف سوله از ساندویچ پنل سقفی و دیواری که اصولی ترین نوع پوشش است استفاده میشود. ساختار پوشش ساندویچی به این شکل است که بین دو ورق لایه ای فوم تزریق میکنند.

پوشش های از این دست ، استحکام خوبی در برابر زلزله و دیگر حوادث خارجی دارند به علاوه عایق بهتری برای صدا ، رطوبت و حرارت به داخل سوله هستند. در ضمن اجرای این نوع پوشش سقف برای سوله سریع تر از انواع دیگر انجام می شود و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نتیجه هزینه می شود. از ساندویچ پانل در پوشش سقف سوله های ورزشی ، سوله های صنعتی ، آشیانه ی هواپیما ها و ده ها نوع سوله ی دیگر استفاده می شود.

پوشش سقف و بدنه سوله

در پوشش سقف سوله از متریال های مختلفی می توان استفاده نمود که آز جمله آن به ورق رنگی و گالوانیزه به صورت کرکره و ذوزنقه (shadow line) ، ساندویج پنل ، ایرانیت و پلی کربنات ، فایبر گلاس به عنوان لایه نهائی پوشش سقف سوله ، پشم و شیشه ، فوم ، پشم سنگ ، کارتن پلاست ، توری جهت عایق کردن و محافظت از سقف سوله اشاره نمود.
پوشش بدنه سوله با متریال مختلف مزایای فراوانی نسبت به دیوار کشی دارد که عایق بندی بهتر ، سرعت اجرای بیشتر ، سبک بودن ، صرفه اقتصادی ، مقاومت و زیبائی بیشتر و قابل بازیافت بودن و امکان تعویض ساده از جمله مزایای آن می باشد.
صنعت سازه های فضایی تارتن، مجری ،طراح و سازنده سوله و سازه های مدرن و خرپایی، ساخت سوله های صنعتی، ورزشی و تفریحی، دام و طیور و پروژه های خاص در ایران و کشورهای همسایه.

دیدگاه خود را بنویسید

WordPress spam blocked by CleanTalk.